piątek, 18 lipca 2014

"Black & White"

Cześć Wam!

Wczoraj - jak to przeważnie bywa -
pojechałam do Opola razem
z Angeliką i Nicole na zdjęcia w plenerze.
Zamysł sesji miał być w stylu
(tak jak to widnieje w tytule)
"Black & White", oczywiście z małą
domieszką czerwieni - żeby nie było,
że to jakaś żałobna sesja, hyhy ;)




Atmosfera jak zawsze była na prawdę fajna! Dwójka ludzi zatrzymała się, ponieważ była zdziwiona, dlaczego Nicole ma dwa różne buty - no cóż, tak wyszło :D Z Angeliką współpracowałam po raz drugi - wcześniej podczas ostatniej sesji "Death", natomiast z Nicole pracowałam pierwszy raz i jestem bardzo zadowolona z tego, że umiała się przystosować do naszych pomysłów, sama miała bardzo kreatywne idee w swojej głowie - nawet co do kolejnej sesji, którą mam nadzieję zrealizujemy! :)

Przedstawiam Wam teraz resztę zdjęć z tej sesji, mam nadzieję, że się Wam spodobają:
(a na końcu notki, linki do profili dziewczyn)




faworyt numer 1...


faworyt numer 2 - (według mnie) najładniejsze zdjęcia z tej sesji! :)



Angelika - klik.

Nicole - klik.


Filmik z poprzedniej sesji, możecie obejrzeć tutaj:




Buuuuźka :)

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia, podoba mi się Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie to drugie zdjęcie z ręką jest rewelacyjne! ;)

    OdpowiedzUsuń