poniedziałek, 7 lipca 2014

Game.

Helo...


Do you want.. to play a game?


Dobra ale zacznijmy od początku.. Znacie to uczucie kiedy skończycie robić makijaż/charakteryzację..
W OGÓLE coś, na czym wam zależy aby wyszło całkiem dobrze? Ja znam! Znacie to uczucie kiedy chcecie TO uwiecznić ale nagle okazuje się, że aparat (mimo iż baterie był ładowane all day, all night) NIE DZIAŁA? Ja znam.. To straszne. Dobra, to nie koniec świata.. Ale czy ktoś byłby usatysfakcjonowany faktem, że jedyną opcją jaką mu pozostała jest zrobienie zdjęć kamerką internetową? Nie sądzę. Oh God.. WHY. Pytam się WHY.. :(

Trzeba kupić nowe bateryjki! :(

Szczerze? Z tego całego zażenowania jakie mnie ogarnęło, w związku z zaistniałą sytuacją, nawet nie chce mi się pisać jakiejkolwiek notki. Brak weny. Brak siły. Aż mi się chce śmiać z tego wszystkiego..

HA HA.

Okey, wyżaliłam się :D
Teraz popatrzcie jak wygląda ten cały pajac w moim wykonaniu:








Ach Ach - brak głosu w ostatnim filmiku? Nie ma sprawy. Nic mnie już dzisiaj nie zdziwi :)

Buźka wszystkim! :)





10 komentarzy:

  1. Powiem Ci, że przez to, że robione sa kamerką i mają gorszą jakość, to nadaje to całej charakteryzacji "dziwnego" w pozytywnym sensie klimatu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te niebieskie wygląda naprawdę strasznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. haha zajebisty!!!! Filmik genialny, głosu nie ma, ale trudno:D

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie udało Ci się zrobić zdjęć w dobrej jakości, ale powiem Ci, jak i reszta, że dodało to smaku całej stylizacji i jest jak z horroru ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz ogromny talent do charakteryzacji -> rodem z horroru ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Ci wyszło!! Z aparatem nie raz miałam przeboje! Też kiedyś robiłam piłę, świetną jest inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zgodzę się, niby taki pajac a można go pokazać na kilka bardzo fajnych sposobów :)

      Usuń
  7. Hyhyhyhy, dobre! :D

    OdpowiedzUsuń